H100کپی
کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
رزرو بلیط هواپیما
tabestoonکپی
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
رزرو هتل
استعلام بلیط هواپیما با کد ملی

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی

یلدا غیرتییلدا غیرتی
15 بهمن 1402

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی برای مواقعی که می‌خواهید از ثبت بلیط خود مطمئن شوید یا زمانی که بلیط خود را گم کرده‌اید و نیاز به چاپ مجدد آن دارید بسیار مهم است. به همین دلیل شما باید روش استعلام گرفتن بلیط هواپیمای خود را یاد بگیرید تا در صورت لزوم سریعاً اقدامات لازم را انجام دهید.

هر شرکت هواپیمایی و هر سایتی که خدمات فروش بلیط انجام می‌دهد راه‌های برای استعلام بلیط در نظر گرفته است. به همین دلیل شما باید ابتدا با روش استعلام گیری در سایت‌های مختلف آشنا شوید. برای این کار ما قصد داریم در ادامه این مقاله روش استعلام بلیط هواپیما در سایت‌ های تیکت و سایت سایر شرکت‌های هواپیمایی بپردازیم. 

 استعلام بلیط هواپیما از های تیکت

 اگر بلیط هواپیما را از وب سایت های تیکت رزرو کرده‌اید، بلافاصله پس از پرداخت وجه، لینک دانلود بلیط و شماره پیگیری برای شما فعال می‌شود. در صورت عدم دریافت لینک یا نیاز به دریافت مجدد بلیط، می‌توانید با واردکردن شماره موبایل و شماره پیگیری، اطلاعات بلیط خود را دریافت کنید. با کلیک بر روی دکمه مشاهده اطلاعات بلیط، تمام جزئیات بلیط شما نمایش داده می‌شود. همچنین برای پیگیری بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا از صفحه تماس رایگان این سایت  استفاده کنید.

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی ماهان

برای پیگیری وضعیت بلیط های خریداری شده از هواپیمایی ماهان، باید به وب سایت آنها مراجعه کنید. در صفحه اصلی سایت، بخش "سفرهای من" را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند شماره رزرو، نام خانوادگی مسافر و تاریخ پرواز، می‌توانید وضعیت بلیط خود را بررسی کنید. با این روش، امکان پیگیری و چاپ مجدد بلیط هواپیما با کد ملی وجود ندارد و باید اطلاعات مربوطه را در اختیار داشته باشید.

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی ایران ایر

چنانچه بلیط هواپیمای خود را از شرکت هواپیمایی ایران ایر خریداری کرده‌اید برای استعلام بلیط باید به وب سایت این ایرلاین مراجعه کنید. در صفحه اول این سایت باید به دنبال بخشی به نام " مدیریت رزرو" باشید. با واردشدن به این بخش از سایت شما می‌توانید با واردکردن نام و نام خانوادگی و شماره رزرو خود اطلاعات پروازتان را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی در سایت ایران ایر وجود ندارد. به همین دلیل تنها با واردکردن اطلاعات ذکر شده می‌توانید اطلاعات پرواز خود را مشاهده کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان نیز امکانات رزرو و استعلام بلیط به صورت آنلاین را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. شما برای استعلام بلیط هواپیما با کد ملی کافی است به وبسایت رسمی شرکت هواپیمایی آسمان مراجعه کنید. در این سایت شما باید به دنبال گزینه‌ای به نام" اصالت بلیط" باشید. با پیدا کردن این گزینه و کلیک روی آن وارد صفحه جدیدی خواهید شد. در این صفحه شما با وارد کردن کد ملی و شماره رزرو بلیط  می‌توانید استعلام بلیط خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که اگر بلیط شما برای سفرهای خارجی است باید به جای شماره ملی از شماره پاسپورت و شماره رزرو بلیط پرواز برای استعلام بلیط خود استفاده کنید. 

 استعلام بلیط هواپیما با کد ملی ایران ایرتور 

در صورتی که بلیط هواپیمای خود را از شرکت هواپیمایی ایران ایرتور خریداری کرده‌اید این امکان برای شما فراهم شده است که با مراجعه به سایت آن اطلاعات پرواز خود را مشاهده کنید. برای این منظور شما ابتدا باید به سایت رسمی آنها مراجعه کنید. در این سایت باید به دنبال گزینه‌ای با نام "پیگیری و استرداد" باشید. با کلیک روی این گزینه وارد صفحه مربوطه می‌شود. در این صفحه سه فیلد شامل ایمیل، شماره موبایل و تأییدیه یا شماره رفرنس به شما نمایش داده می‌شود. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده شما می‌توانید استعلام بلیط هواپیمای خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی وارش

شرکت هواپیمایی وارش نیز جهت ارائه خدمات بیشتر و راحت‌تر به مسافران خود یک سایت رسمی دارد. لازم به ذکر است برای استعلام بلیط هواپیمای این شرکت باید به سایتی که بلیط را خریداری کرده‌اید مراجعه کنید. با این وجود اگر سایت رسمی این ایرلاین خرید کرده‌اید باید به سایت رسمی وارش مراجعه کنید. در صفحه اول سایت باید روی گزینه " فروش اینترنتی" که در بالا سمت راست قرار گرفته است کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه شما به صفحه مربوطه وارد می‌شود. در این صفحه باید از بین گزینه‌های که مشاهده می‌کنید گزینه " وضعیت بلیط" را انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید با وارد کردن کد رزرو بلیط خود اطلاعات مربوط به وضعیت بلیط را مشاهده کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی کیش ایر

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی در سایت رسمی ایرلاین کیش ایر وجود ندارد؛ اما مسافران میتوانند برای استعلام وضعیت بلیط خود از کد رزرو و شماره بلیط خود استفاده کنید. برای این منظور کافی است وارد سایت رسمی این ایرلاین شوید. در صفحه اول این سایت باید روی گزینه " استعلام بلیط" کلیک کنید. با این کار شما به صفحه مربوطه منتقل می شوید و با وارد کردن کد رزرو و شماره بلیط میتوانید استعلام بلیط خود را مشاهده کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی ساها

شرکت هواپیمایی ساها این امکان را برای مسافران خود فراهم کرده است که با وارد کردن کد ملی وضعیت بلیط خود را مشاهده کنند. برای این منظور شما کافی است به به سایت رسمی ساها مراجعه کنید. در صفحه اول این سایت شما باید روی گزینه " خدمات بلیط" و سپس " استعلام بلیط" کلیک کنید. با این کار شما به صفحه استعلام بلیط هواپیمای ساها منتقل می شوید. در این صفحه شما باید برای پروازهای داخلی کد رزرو و کد ملی را وارد کنید. چنانچه بلیط شما خارجی است باید به جای کد ملی کد پاسپورت خود را وارد کنید. با این کار می توانید وضعیت بلیط خود را مشاهده کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس نیز امکاناتی برای استعلام آنلاین بلیط هواپیما در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با این وجود لازم به ذکر است که برای استعلام بلیط هواپیما در سایت این ایرلاین شما حتما باید کد رفرنس خود را وارد کنید. به عبارتی دیگر امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی در سایت این شرکت وجود ندارد. شما برای استعلام بلیط خود کافی است به سایت رسمی ایرلاین زاگرس مراجعه کنید. در این سایت باید به دنبال گزینه ای به نام" وضعیت بلیط" باشید. با کلیک روی این گزینه شما به صفحه مربوطه منتقل می شود در این صفحه با وارد کردن کد رفرنس در کادر مربوطه استعلام بلیط خود را دریافت کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی معراج

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی در سایت رسمی شرکت هواپیمایی معراج برای مسافران فراهم شده است. برای استعلام بلیط خود میتوانید به سایت رسمی شرکت هواپیمایی معراج مراجعه کنید. در صفحه این سایت باید روی گزینه " استعلام بلیط" کلیک کنید. با کلیک کردن روی این گزینه شما به صفحه مربوطه منتقل می شوید. در این صفحه برای استعلام بلیط های هواپیمای داخلی باید کد رزرو بلیط و کد ملی خود را وارد کنید. این اطلاعات برای استعلام بلیط های خارجی شامل شماره پاسپورت و کد رزرو بلیط است. با وارد کردن این اطلاعات میتوانید استعلام بلیط خود را مشاهده و در صورت نیاز اقدام به چاپ مجدد بلیط خود کنید.

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی آتا

اگر بلیط هواپیمای خود را از شرکت هواپیمایی آتا خریداری کرده‌اید باید به شما بگوییم که امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی در سایت این شرکت نیز وجود ندارد. شما برای استعلام بلیط هواپیمای خود حتما باید شماره رزرو و تاریخ پرواز خود را وارد کنید. برای این کار باید به سایت رسمی آتا مراجعه کنید و روی گزینه "اعتبارسنجی بلیط" کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه شما میتوانید وارد کردن اطلاعاتی مانند کد رزرو و تاریخ پرواز از وضعیت پرواز خود مطلع شوید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی کاسپین

شرکت هواپیمایی کاسپین امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی را برای مسافران خود فراهم کرده است. چنانچه بلیط خود را از این شرکت هواپیمایی خریداری کرده‌اید باید به سایت رسمی آن مراجعه کنید. در این سایت وارد بخش" استعلام بلیط" شوید. با این کار شما به صفحه استعلام بلیط منتقل خواهید شد. در این صفحه باید کد رزرو و کد ملی خود را وارد کنید. با این کار شما میتوانید بلیط خود را دوباره چاپ کنید یا استعلام آن را مشاهده کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی تابان

برای استعلام بلیط هواپیما تابان نیز شما باید به سایت رسمی این ایرلاین یا سایتی که بلیط را خریداری کرده‌اید مراجعه کنید. در سایت این ایرلاین باید روی گزینه" وضعیت بلیط" کلیک کنید تا به صفحه استعلام منتقل شوید. برای استعلام بلیط باید اطلاعات درخواست شده را به طور صحیح در کادرهای مربوطه وارد کنید. با این کار شما به راحتی می‌توانید جزئیات بلیط خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز می‌توانید بلیط خود را مجدداً چاپ کنید.

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی قشم ایر

برای استعلام بلیط هواپیما قشم ایر باید به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. در صفحه اول این سایت شما باید روی گزینه" خدمات آنلاین" در گوشه بالا سمت راست کلیک و سپس گزینه " وضعیت بلیت" را انتخاب کنید. با این کار کادری به شما نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات درخواستی مانند تاریخ پرواز، شماره پرواز، مقصد پرواز و مبدأ پرواز را در کادرهای مربوطه وارد کنید. با این کار می‌توانید جزئیات بلیط خود را مشاهده و در صورت لزوم بلیط خود را چاپ کنید.

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی کارون

برای استعلام بلیط هواپیما کارون وجود دارد. برای این کار شما میتوانید به سایت رسمی این ایرلاین مراجعه کنید. در صفحه اول این سایت باید گزینه" خدمات" و سپس "اعتبارسنجی" و بعد از آن گزینه" وضعیت بلیت" را انتخاب کنید. با این کار شما به صفحه استعلام بلیط منتقل می شوید. در این صفحه شما باید اطلاعاتی کد ملی و کد رزرو را وارد کنید. لازم به ذکر است که برای پروازهای خارجی باید شماره پاسپورت خود را وارد کنید.

 استعلام بلیط هواپیما با کد ملی چابهار

شرکت هواپیمایی چابهار امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی را برای مسافران خود فراهم کرده است. برای استعلام بلیط خود می‌توانید به سایت رسمی این ایرلاین مراجعه کنید. در صفحه اول این سایت باید گزینه" فروش اینترنتی بلیط" را انتخاب کنید. سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه" وضعیت بلیط" را انتخاب کنید. در این صفحه شما باید کد ملی و کد رزرو بلیط خود را وارد کنید و سپس روی گزینه اعتبارسنجی کلیک نمایید. با این کار به راحتی می‌توانید وضعیت بلیط خود را مشاهده کنید. 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران نیز امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی را برای مسافران خود فراهم کرده است. شما برای مشاهده و چاپ بلیط هواپیمای خود باید به سایت رسمی این ایرلاین مراجعه کنید. در صفحه اول این سایت در قسمت پایین سمت راست گزینه "پیگیری و استرداد" را انتخاب کنید. با این کار فرمی به شما نمایش داده می شود که باید در آن فرم اطلاعاتی مانند کد ملی و کد رفرنس خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن این اطلاعات باید روی گزینه ادامه کلیک کنید. با این کار وضعیت بلیط شما نمایش داده می شود.

چاپ بلیط هواپیما در صورت مفقودی

گم شدن بلیط هواپیما برای هر فردی ممکن است پیش بیاید. به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال راهی برای چاپ مجدد بلیط مفقودی خود هستند. این کار بسیار راحت است و شما می‌توانید تنها با مراجعه به سایتی که بلیط را خریداری کرده‌اید یا سایت رسمی ایرلاین مربوطه استعلام بلیط خود را مشاهده و چاپ کنید. برای مشاهده استعلام بلیط هواپیمای هر ایرلاین در این مقاله راهنمایی‌های دقیقی را بیان کردیم. در صورتی که از سایت "های تیکت" بلیط خود را خریداری کرده‌اید در صورت نیاز می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

چاپ بلیط هواپیما سیستمی

چاپ دوباره بلیط هواپیما سیستمی کار راحتی است. برای این کار شما کافی است به بخش استعلام بلیط هواپیمای سایتی که از آن خرید کرده‌اید مراجعه کنید. در بیشتر سایت ها گزینه ای برای مشاهده وضعیت بلیط و استعلام آن فراهم شده است. با این کار شما به راحتی میتوانید اقدام به چاپ بلیط سیستمی خود کنید. 

چاپ بلیط هواپیما چارتر

استعلام و چاپ مجدد بلیط‌ چارتری کمی سخت‌تر از بلیط‌ های سیستمی است؛ زیرا شرکت‌های چارترکننده باید اطلاعات تمامی مسافران را 2 ساعت قبل از پرواز به شرکت هواپیمایی ارسال کنند. به همین دلیل مسافران 2 ساعت قبل از پرواز می‌توانند استعلام بلیط چارتری خود را مشاهده و در صورت لزوم آن را چاپ کنند. برای این کار نیز باید با پشتیبانی آژانس یا ایرلاین مربوطه تماس بگیرند.

سؤالات متداول 

آیا امکان استعلام بلیط‌های چارتری وجود دارد؟

مسافرانی که بلیط چارتری را خریداری کرده‌اند 2 ساعت قبل از پرواز می‌توانند استعلام بلیط خود را با تماس با آژانس یا ایرلاین مربوطه دریافت کنند.

آیا برای استعلام بلیط هواپیما باید حتماً به سایت ایرلاین مربوطه مراجعه کنیم؟

آیا امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی برای تمامی ایرلاین‌ها وجود دارد؟

یلدا غیرتییلدا غیرتی

سال‌ها پیش در سرزمین عجایب ذهنم دوباره متولد شدم. از آن تولدهایی که انگار یک دنیا جشن می‌گیرند و یک دنیا لبخند می‌زنند. گوشه‌ای از دنیای جدیدم کلمات و نوشته‌ها بودند و دقیقا همان گوشه‌ای بود که مجنون عاشق لیلی‌اش شد؛ حساب بقیه داستان با شما.


 

نظرات

مسیرهای پرطرفدار های تیکت

بلیط هواپیما مشهد تهران

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما مشهد کیش

بلیط هواپیما مشهد قشم