MILADکپی
رزرو بلیط پرواز از هر نقطه ایران به مشهد با تخفیف ویژه ولادت امام رضا(ع)
رزرو بلیط هواپیما مشهد
MILADکپی
رزرو هتل با تخفیف 200 هزار تومانی ویژه ولادت امام رضا(ع)
رزرو هتل های مشهد

جستجو

small_kishundi_card_airplane_ticket_02e5c6a84a
راهنمای سفر

خرید بلیط هواپیما با کارت کیشوندی

کارت کیشوندی یک کارت بانکی است که به ساکنان جزیره کیش تعلق می‌گیرد و مزایای مختلفی از جمله تخفیف در خدمات مختلف، از جمله خرید بلیط هواپیما را ارائه می‌دهد.

small_missed_flight_0993c2a475
راهنمای سفر

در صورت جا ماندن از پرواز چه کنیم؟

اولین کاری که شما بعد از جا ماندن از پرواز خود می‌توانید انجام دهید تماس با مرجع صادر کننده بلیط است. با آنها تماس بگیرید و در مورد حقوق خود با آنها صحبت کنید

small_business_class_ticket_b4e41f3b8b
کلاس پروازی

پرواز بیزینس کلاس چیست؟

در بیزینس کلاس یا کلاس تجاری خدمات و امکاناتی که به مشتریان ارائه می‌شود بیشتر و بهتر است. به همین دلیل مسافرانی که این کلاس پرواز را انتخاب می‌کنند در طول مسیر پرواز راحت‌تر هستند.

small_kish_air_c04e722956
بار مجاز

بار مجاز هواپیمایی کیش ایر

معمولاً برای پروازهای داخلی کلاس اکونومی در کیش ایر، میزان بار مجاز ۲۰ کیلوگرم برای هر مسافر است. اگر قصد دارید بار دستی نیز داشته باشید، میزان مجاز بار دستی ۵ کیلوگرم است.

small_Sari_Airport_3bac77a6ea
اطلاعات پرواز

اطلاعات پرواز فرودگاه ساری

فرودگاه بین‌المللی ساری یکی دیگر از فرودگاه‌های پرتردد ایران است که در هر هفته حدود 90 پرواز به مقاصد داخلی و خارجی انجام می‌دهد.

small_meraj_air_6350769d67
بار مجاز

میزان بار مجاز هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج برای حفظ امنیت و راحتی مسافران خود، مقررات و محدودیت‌هایی در خصوص حمل و نقل بارها در هواپیماهای خود تعیین کرده است.

small_asaluyeh_airport_9a6568ae34
اطلاعات پرواز

اطلاعات پرواز فرودگاه عسلویه

فرودگاه بین‌المللی عسلویه (خلیج فارس) یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور است که سالانه یک میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند. این فرودگاه به سراسر کشور و مقاصد خارجی پروازهای دارد.

small_Bushehr_Airport_f01a70c32f
اطلاعات پرواز

اطلاعات پرواز فرودگاه بوشهر

اولین پرواز خارجی از فرودگاه بوشهر به اروپا انجام شد. فرودگاه بوشهر یک فرودگاه نظامی- بازرگانی است که امروزه میزبان تعداد زیادی پرواز داخلی و خارجی به مقاصد مختلف کشور و جهان است.

small_taban_air_deaff97ca2
بار مجاز

مقدار بار مجاز هواپیمایی تابان

مقدار بار مجاز هواپیمایی تابان برای پروازهای داخلی 20 کیلوگرم و برای پروازهای خارجی 30 کیلوگرم برای بزرگسالان است.

small_kermanshah_airport_d1d16ccdf2
اطلاعات پرواز

اطلاعات پرواز فرودگاه کرمانشاه

فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی یکی از فرودگاه‌های پرتردد داخلی در شمال شرق کرمانشاه است. این فرودگاه در طول هفته میزبان پروازهای داخلی و خارجی متعدی به مقاصد شهرهای داخلی و خارج از کشور است.

small_Khoram_Abad_Airport_f376e927d2
اطلاعات پرواز

اطلاعات پرواز فرودگاه خرم‌آباد

فرودگاه خرم‌آباد یک فرودگاه داخلی است که تنها به سه شهر تهران، عسلویه و مشهد پرواز دارد. شرکت‌های هواپیمایی تابان، ایران ایر و ماهان جزو ایرلاین‌های فعال در این فرودگاه هستند.

small_fly_persia_8721e601da
بار مجاز

بار مجاز و اضافه بار فلای پرشیا

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا در حال حاضر تنها قادر به ارائه خدمات کلاس اکونومی به مسافران است. این ایرلاین محدودیت‌های برای حمل بار دارد که مسافران موظف هستند از این قوانین پیروی کنند.

small_aseman_air_fe7e2be132
بار مجاز

بار مجاز هواپیمایی آسمان

حداکثر بار مجاز برای مسافرین داخلی هواپیمایی آسمان بین 20 الی 25 کیلوگرم است. ولی برای پروازهای خارجی، مسافران می‌توانند تا حداکثر 30 کیلوگرم بار به همراه خود داشته باشند.

small_baggage_2208a77476
بار مجاز

بار مجاز در پروازهای خارجی

شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی بر اساس قوانین بین‌المللی مجاز هستند بارهایی با وزن مشخص را حمل کنند. این محدودیت وزن با توجه به عواملی مانند مبدأ و مقصد، ایرلاین، کلاس‌های پرواز و.. مشخص می‌شود.

small_meaning_of_charter_flight_image_055644cd8a
راهنمای سفر

پرواز چارتر چیست؟

پرواز چارتر نوعی از پرواز هوایی است که در آن صندلی های یک هواپیما توسط یک ارگان یا شرکت یا حتی یک فرد خاص برای مدت زمان طولانی یا کوتاه اجاره می شوند.

small_mashhad_airport_cd55447868
اطلاعات پرواز

اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد

فرودگاه بین‌المللی مشهد به بیشتر شهرهای داخلی و خارجی به این فرودگاه پرواز وردی و خروجی انجام می‌شود. لازم به ذکر است که بیش‌تر از 16 شرکت هواپیمایی خارجی و 14 شرکت هواپیمایی داخلی به این فرودگاه رفت‌وآمد دارند.

small_karun_air_8ae685bf51
بار مجاز

بار مجاز و اضافه‌بار هواپیمایی کارون

شرکت هواپیمایی کارون یکی از ایرلاین‌های معروف در ایران است که محدودیت بار در آن 20 کیلوگرم است؛ یعنی چمدان یا باری که تحویل کانتینر می‌دهید باید 20 کیلوگرم باشد.

small_last_second_flight_ecc206edd3
راهنمای سفر

چگونه بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم؟

بلیط هواپیمای لحظه آخری به بلیطی اطلاق می ‌شود که در زمان نزدیک به تاریخ پرواز عرضه می‌شود. این بلیط‌ها معمولاً با قیمت‌ ارزان‌تر نسبت به بلیط‌های عادی عرضه می‌شوند.

small_qeshm_airport_ea1f97d855
اطلاعات پرواز

اطلاعات پرواز فرودگاه قشم

فرودگاه قشم یکی از فرودگاه‌های داخلی پرتردد است که در طول هفته پروازهای زیادی به سراسر کشور دارد. از سراسر فرودگاه‌های داخلی نیز به این فرودگاه پروازهای دایر است.

small_sabzevar_airport_d092b94d5b
اطلاعات پرواز

فرودگاه سبزوار

فرودگاه سبزوار فقط به شهر تهران پرواز دارد و همچنین میزبان پروازهایی است که از مبدا شهر تهران هستند.