فرودگاه لامرد

فرودگاه لامرد

یلدا غیرتییلدا غیرتی
20 دی 1402

فرودگاه لامرد یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی داخلی در استان فارس است. این فرودگاه در طول هفته پروازهای به مقاصد شهرهای داخلی و خارجی انجام می‌دهد. با وجود این که این فرودگاه بین‌المللی است؛ اما در حال حاضر تنها به چند شهر داخل کشور و شهر دوحه پروازهای دارد. مقصد پروازهای داخلی این فرودگاه شهر تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و اهواز است. مقصد پروازهای خارجی این فرودگاه نیز دوحه، دبی، سوریه و کویت است. هر ماه این فرودگاه نزدیک به 120 پرواز دارد که به طور میانگین هر ماه 5 هزار مسافر از طریق این فرودگاه جابه‌جا می‌شوند. سایت های تیکت آماده ارائه خدمات بلیط مسیر های مربوطه به این فرودگاه می باشد.

برنامه پروازهای داخلی فرودگاه لامرد

فرودگاه لامرد یکی از فرودگاه‌های داخلی در استان فارس است. این فرودگاه پروازهای به مقاصد شهرهای داخلی انجام می‌دهد. مقصد پروازهای داخلی این فرودگاه شهر تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و اهواز بوده و پرترددترین مسیر پروازی، پرواز تهران لامرد است. در این فرودگاه دو ایرلاین آسمان و ایرلاین کارون فعالیت دارند و بیشتر پروازهای این فرودگاه از طریق این دو ایرلاین انجام می‌شود.

پروازهای داخلی ورودی فرودگاه لامرد

مبدا

مقصد

مسافت هوایی

مدت زمان پرواز

تهران

لامرد

۶۵۰ کیلومتر

1 ساعت 20 دقیقه

مشهد

لامرد

۹۹۳ کیلومتر

1 ساعت 30 دقیقه

اهواز

لامرد

450 کیلومتر

50 دقیقه

اصفهان

لامرد

۳۴۸ کیلومتر

40 دقیقه

شیراز

لامرد

149 کیلومتر

30 دقیقه

پروازهای داخلی خروجی فرودگاه لامرد

مبدا

مقصد

مسافت هوایی

مدت زمان پرواز

لامرد

تهران

۶۵۰ کیلومتر

1 ساعت 20 دقیقه

لامرد

مشهد

۹۹۳ کیلومتر

1 ساعت 30 دقیقه

لامرد

اهواز

450 کیلومتر

50 دقیقه

لامرد

اصفهان

۳۴۸ کیلومتر

40 دقیقه

لامرد

شیراز

149 کیلومتر

30 دقیقه

برنامه پروازهای خارجی فرودگاه لامرد

فرودگاه لامرد یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور است که به برخی از شهرهای خارجی نیز پروازهای دارد. بیشتر پروازهای این فرودگاه به کشورهای همسایه مانند سوریه، قطر و امارات متحده عربی است. از این شهرها نیز به مقصد فرودگاه لامرد پروازهای در طول هفته دایر است. پروازهای خارجی بیشتر توسط ایرلاین ماهان و آسمان انجام می‌شود.

پروازهای خارجی ورودی فرودگاه لامرد

مبدا

مقصد

مسافت هوایی

مدت زمان پرواز

دبی

لامرد

548 کیلومتر

1 ساعت

کویت

لامرد

447 کیلومتر

45 دقیقه

دوحه

لامرد

482 کیلومتر

55 دقیقه

پروازهای خارجی خروجی فرودگاه لامرد

مبدا

مقصد

مسافت هوایی

مدت زمان پرواز

لامرد

دبی

548 کیلومتر

1 ساعت

لامرد

کویت

447 کیلومتر

45 دقیقه

لامرد

دوحه

482 کیلومتر

55 دقیقه

فرودگاه لامرد کجاست؟ 

فرودگاه بین‌المللی لامرد در استان فارس و در فاصله 193 کیلومتری فرودگاه شیراز واقع شده است. آدرس این فرودگاه استان فارس، لامرد، جاده فرودگاه است. 

اطلاعات فرودگاه لامرد

 نام : فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد

یاتا: LFM

ایکائو: OISR

آدرس: استان فارس، لامرد، جاده فرودگاه

شماره تلفن: 52720093 – 071

نوع فرودگاه: عمومی

ترمینال‌های فرودگاه لامرد

ترمینال فرودگاه لامرد دارای مساحت 5 هزار و 500 متر مربع است که از سال 99 به بهره برداری رسیده است. ترمینال این فرودگاه دارای دو سالن ترانزیت برای پروازهای داخلی و خارجی است. همچنین این ترمینال دارای دو سالن ورودی مجزا برای پروازهای خارجی و داخلی است. در سالن‌های انتظار این فرودگاه برای مسافران امکانات رفاهی مانند رستوران، سرویس بهداشتی، فروشگاه و.. فراهم شده است. 

همانطور که اشاره شد ترمینال فرودگاه لامرد دارای دو سالن ورودی داخلی و خارجی است. سالن ورودی داخلی با توجه به قرارگیری در ترمینال، به مسافرانی که به فرودگاه لامرد قصد سفر دارند، امکان ورود به فرودگاه و دسترسی به سایر امکانات را می‌دهد. این سالن به طور جداگانه از سایر سالن‌ها قرار گرفته و با توجه به نیازهای مسافران داخلی طراحی شده است.

سالن ورودی خارجی نیز برای مسافران خارجی که به فرودگاه لامرد سفر می‌کنند، امکان ورود به فرودگاه را فراهم می‌کند. این سالن با تجهیزات و امکانات مربوط به ویزا و امور مهاجرتی، به مسافران خارجی اجازه می‌دهد به صورت آسان و سریع کارهای خود را انجام دهند.

سوالات متداول 

آیا فرودگاه لامرد پروازهای داخلی را پشتیبانی می‌کند؟

فرودگاه لامرد دارای سالن ورودی و ترانزیت داخلی است که برای پروازهای داخلی است. این سالن‌ها امکانات رفاهی و تسهیلاتی را برای مسافران داخلی فراهم می‌کنند.

آیا فرودگاه لامرد پروازهای خارجی را پشتیبانی می‌کند؟

آیا ترمینال فرودگاه لامرد دارای سالن ترانزیت است؟

چه امکانات رفاهی در ترمینال فرودگاه لامرد وجود دارد؟

ظرفیت پذیرش مسافران در سال ترمینال فرودگاه لامرد چقدر است؟

فرودگاه لامرد کجاست؟

یلدا غیرتییلدا غیرتی

سال‌ها پیش در سرزمین عجایب ذهنم دوباره متولد شدم. از آن تولدهایی که انگار یک دنیا جشن می‌گیرند و یک دنیا لبخند می‌زنند. گوشه‌ای از دنیای جدیدم کلمات و نوشته‌ها بودند و دقیقا همان گوشه‌ای بود که مجنون عاشق لیلی‌اش شد؛ حساب بقیه داستان با شما.


 

نظرات

مسیرهای پرطرفدار های تیکت

بلیط هواپیما مشهد تهران

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما مشهد کیش

بلیط هواپیما مشهد قشم