بلیط ارزان تهران به استانبول

بلیط ارزان تهران به استانبول

خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به استانبول، اولین قدم برای داشتن یک سفر پر هیجان می‌باشد. عواملی مانند عدم نیاز به دریافت ویزای توریستی، فاصله جغرافیایی کم، مسیر پروازی مستقیم و بدون توقف بین تهران و استانبول و قیمت مناسب بلیط‌ها باعث شده است تا مسافران و گردشگران زیادی برای خرید بلیط تهران به استانبول اقدام نمایند.

شما می‌توانید بلیط هواپیما ارزان تهران به استانبول را از ایرلاین­های ایرانی و خارجی متعدد مانند ایران ایر، ماهان ایر، ترکیش و غیره خریداری کنید. علاوه بر این موارد، شما می‌توانید بلیط ارزان برای استانبول را در فصل‌هایی که میزان تقاضا پایین است تهیه نمایید. در ادامه به بررسی نحوه‌ی خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران استانبول و روش خرید بلیط هواپیما می‌پردازیم: 

بهترین زمان خرید بلیط تهران به استانبول

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما استانبول که از مقاصد بین‌المللی هواپیمایی بشمار می‌رود، فصل بهار و پاییز می‌باشد. در این ایام با توجه به این‌که آب‌وهوا مناسب است، مسافرت به استانبول دارای طرفداران زیادی می‌باشد. و نرخ بلیط ها هم بالا است. اما اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان برای سفر به استانبول هستید؛ در فصل زمستان سفر کنید. زیرا در این فصل با توجه به آغاز مدرسه‌ها و دانشگاه، تقاضا برای مسافرت کمتر بوده و قیمت بلیط ها کاهش می‌یابد.

ارزان‌ترین بلیط تهران به استانبول

شما می‌توانید خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران به استانبول را از سایت های‌تیکت خریداری کنید. سایت های ­تیکت، با داشتن همه‌ی پروازهای مستقیم و غیر مستقیم از تهران به استانبول، این امکان را برای شما فراهم نموده است که با مقایسه‌ی قیمت‌ها در ایرلاین های متعدد، ارزان‌ترین بلیط را خریداری نمایید.

و از مزایای آن بهره‌مند گردید. هم‌چنین های ­تیکت، این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید با استفاده از اعمال کردن فیلتر، ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری و چارتر را خریداری کنید. تقویم قیمتی، یکی دیگر از ابزارهای موجود در های­تیکت می‌باشد که به وسیله‌ی آن می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای تهران به استانبول را زمان موردنظر خود خریداری نمایید.

 بلیط چارتر تهران استانبول

بلیط چارتر تهران استانبول، یکی از محبوب‌ترین پروازهای خارجی می‌باشد. بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی یا شرکت‌های هواپیمایی، تعدادی از صندلی‌های هواپیما را اجاره نموده و با قیمت‌های پایین‌تر به فروش می‌رسانند. شرکت‌های چارتر کننده، برای این‌که صندلی‌های هواپیما خالی نماند و برای جلوگیری از ضررهای مالی، بلیط‌ها را با کمترین قیمت عرضه می‌کنند.

شما می‌توانید بلیط هواپیما چارتر برای مسیر تهران به استانبول را از های­تیکت، با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید. . همچنین در بخش فیلترهای جستجو با اعمال گزینه پروازهای چارتر استانبول، می‌توانید به بلیط چارتر تهران به استانبول و پرواز چارتر استانبول به تهران دسترسی پیدا نموده و با مقایسه قیمت بلیط ها، اقدام به خرید ارزان‌ترین قیمت بلیط چارتر تهران استانبول کنید. 

بلیط لحظه آخری تهران استانبول

در صفحه نتایج جستجو سایت های‌تیکت، اگر بلیط لحظه آخری تهران استانبول وجود داشته باشد، در کنار سایر پروازهای تهران استانبول مشاهده خواهید کرد. این‌گونه شما قیمت بلیط های لحظه آخری تهران استانبول را با قیمت بلیط سیستمی هواپیما مقایسه نموده و مناسب‌ترین بلیط را خریداری کنید.

زیرا گاهی اوقات، قیمت بلیط پرواز تهران به استانبول لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر می‌باشد. اما اگر قصد دارید فقط بلیط لحظه آخری استانبول را مشاهده کنید، با استفاده از فیلتر موجود در های­تیکت، می‌توانید به لیست پروازها و قیمت‌ها دسترسی پیدا کنید. و بهترین گزینه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

 قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول، در تاریخ 18 مهر 1403 تقریبا 4/600/000 تومان می باشد. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت بلیط تهران به استانبول تاثیر گذار است، ایرلاین انتخابی پرواز شما و زمان سفرتان می‌باشد. به‌طورکلی، پرواز ایرلاین‌های ایرانی ارزان‌تر از ایرلاین‌های خارجی و حتی ترکیه‌ای بوده و هم‌چنین در پروازهای داخلی و خارجی قیمت‌ها متفاوت است.

با توجه به این‌که، مسیر تهران استانبول، یک مسیر شلوغ می‌باشد و تقاضا برای سفر بیشتر است، در روزهای تعطیل مانند عید نوروز قیمت بلیط ها افزایش پیدا می‌کند. ولی در روزهایی که تقاضا برای سفر به استانبول کم است، قیمت بلیط ها کاهش یافته و شما می‌توانید با کمترین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول خریداری کنید.

پرواز تهران استانبول

به طور معمول، پرواز تهران به استانبول حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد. ولی باز هم با توجه به این‌که از چه خطوط پروازی استفاده نموده و یا عوامل دیگر کمی متفاوت‌تر خواهد بود. شما می‌توانید پرواز تهران به استانبول را هم با پروازهای داخلی و هم با پروازهای خارجی انجام دهید. البته در بین پروازهای خارجی، ایرلاین های ترکیه‌ای بهترین گزینه می‌باشند. زیرا می‌توانید با خیالی راحت و بدون توقف مسیر را بپیمایید. همان‌طور که می‌دانید، به دلیل روابط تجاری گسترده‌ای که میان ایران و ترکیه وجود دارد، بلیط هواپیما تهران استانبول و پرواز استانبول به تهران، توسط ایرلاین های متعدد ترکیه‌ای مانند پگاسوس و ترکیش ایرلاین و ایرلاین‌های دیگر انجام می‌گردد.

 بلیط هواپیما تهران به استانبول رفت و برگشت

اگر قصد رفت و برگشت در مسیر تهران به استانبول را دارید؛ توصیه می کنیم که بلیط رفت و برگشت یا دوطرفه رزرو نمایید. زیرا با خرید بلیط رفت و برگشت، می‌توانید پروسه رزرو، ورود اطلاعات مسافر و پرداخت وجه را به یکباره انجام دهید و هیچ نگرانی بابت پیدا نشدن بلیط برگشت نداشته و با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید. 

یکی دیگر از مزایای خرید بلیط رفت و برگشت، این است که ممکن است در هنگام برگشت از استانبول قیمت بلیط ها بیشتر بوده و شما نتوانید بلیط با قیمت پایین خریداری نمایید. به طور کلی، اگر شما به عنوان یک توریست به استانبول سفر می کنید باید بلیط برگشت خود را هم خریداری کنید، چون در هنگام ورود به استانبول، بلیط برگشت شما چک می گردد.

آنچه درباره‌ی ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران استانبول فهمیدیم!

سفر از تهران به استانبول، مانند دیگر سفرهای هوایی، هزینه‌هایی دارد که این هزینه‌ها با توجه به نوع ایرلاین، شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متغیر می‌باشد.

به دلیل نوسانات بالا و ثابت نبودن قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن‌ها در نظر گرفت. بنابراین برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما برای مسیر تهران استانبول، با جستجو و وارد کردن مشخصات و اطلاعات لازم در های­تیکت، می‌توانید قیمت‌ها را مشاهده کنید؛ و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

فاصله هوایی تهران تا استانبول چقدر می‌باشد؟

فاصله هوایی تهران تا استانبول 2042 کیلومتر می‌باشد.

کدام ایرلاین­ها پرواز مستقیم از تهران به استانبول را انجام می‌دهند؟

بهترین فصل سفر به استانبول از نظر آب و هوایی چه زمانی می‌باشد؟

آیا برای سفر به استانبول نیاز به ویزا داریم؟

قیمت بلیط هواپیما استانبول برای کودکان و نوزادان چقدر می‌باشد؟

فرزانه یوسفیفرزانه یوسفی

فرزانه یوسفی کارشناس تولید محتوا، با بیش از 5 سال تجربه در حوزه گردشگری و نگارش مقاله هستم و مسیر خودم را در بهبود و ارتقای محتوای با کیفیت در این حوزه جستجو میکنم. در دنیای کلمات شما را به همسفری دعوت میکنم.

نظرات

مسیرهای پرطرفدار های تیکت

بلیط هواپیما مشهد تهران

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما مشهد کیش

بلیط هواپیما مشهد قشم