H100کپی
کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
رزرو بلیط هواپیما
tabestoonکپی
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
رزرو هتل
کنسلی بلیط هواپیما سپهران

کنسلی بلیط هواپیما سپهران

یلدا غیرتییلدا غیرتی
9 اسفند 1402

 شرکت هواپیمای سپهران یکی از ایرلاین‌های داخلی است که به بیشتر شهرهای داخل کشور پرواز دارد. در صورت خرید بلیط بلیط هواپیما سپهران برای کنسل کردن آن باید جریمه پرداخت کنید. جریمه کنسل کردن هواپیمای سپهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توانیم به مواردی مانند زمان باقی مانده به پرواز، کلاس پروازی، مسیر پرواز و نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) اشاره کنیم. در ادامه شما را با شرایط کنسل کردن بلیط هواپیمای سپهران بیشتر آشنا می‌کنیم.

کنسل کردن بلیط پروازهای داخلی سپهران 

در صورتی که برای پروازهای داخلی بلیط هواپیمایی سپهران را خریداری کرده اید در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت جریمه آن را کنسل کنید. جریمه‌ای که از شما دریافت می‌شود بسته به کلاس پروازی و زمان باقی مانده به پرواز متفاوت است. از این رو اگر مقصد کنسل کردن بلیط را دارید در اولین فرصت اقدام کنید. اگر از سایت های تیکت بلیط خود را خریداری کرده اید برای کنسل کردن آن می‌توانید به بخش استرداد و کنسل کردن بلیط هواپیما مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. 

جریمه کنسل کردن بلیط پروازهای داخلی بر اساس زمان باقی مانده به پرواز به صورت زیر است.

  • 48 ساعت قبل از پرواز =30 درصد بهای بلیط
  • 48 تا 24 ساعت قبل از پرواز=40 درصد بهای بلیط
  • 24 ساعت تا 12 ساعت قبل از پرواز=50 درصد بهای بلیط 
  • 12 ساعت تا لحظه پرواز= 75 درصد بهای بلیط 

کنسل کردن بلیط پروازهای خارجی سپهران

اگر بلیط پرواز خارجی این ایرلاین را خریداری کرده اید، برای کنسل کردن آن نگران نباشید. به راحتی می‌توانید مانند پروازهای داخلی پروازهای خارجی را نیز کنسل کنید ببه‌شرط اینکه بلیط شما از نوع سیستمی باشد. لازم به ذکر است که جریمه کنسل کردن پروازهای خارجی کمی بیشتر از پروازهای داخلی است. با این وجود جریمه پروازهای خارجی نیز به زمان باقی مانده به پرواز و کلاس پروازی بستگی دارد. 

جریمه کنسل کردن بلیط پروازهای خارجی بر اساس زمان باقی مانده به پرواز به صورت زیر است.

  • 48 ساعت قبل از پرواز =30 درصد بهای بلیط
  • 48 تا 24 ساعت قبل از پرواز=40 درصد بهای بلیط
  • 24 ساعت تا 12 ساعت قبل از پرواز=50 درصد بهای بلیط 
  • 12 ساعت تا لحظه پرواز= 75 درصد بهای بلیط 

کنسل کردن بلیط سیستمی هواپیمای سپهران 

در صورتی که بلیط سیستمی خریداری کرده اید به راحتی با مراجعه به بخش استرداد و کنسل کردن بلیط هواپیما، پرواز خود را کنسل کنید. معمولاً برای کنسل کردن این بلیط‌ها جریمه‌ای از شما کسر می‌شود و سپس باقی هزینه به حساب شما عودت داده می شود. اگر بلیط خود را از سایت های تیکت خریداری کرده اید بعد از 72 ساعت هزینه بلیط بعد از کسر جریمه به حساب شما عودت داده می‌شود.

کنسل کردن بلیط چارتری هواپیمای سپهران 

بلیط‌ چارتری بیشتر به صورت بلیط‌ لحظه آخری و با هزینه کمتر به فروش می‌رسند. به همین دلیل این بلیط‌ها فرصتی برای کنسل کردن ندارند. در صورتی که بلیط شما از نوع چارتری است، امکان کنسل کردن آن را ندارید. یعنی اگر از صرف منصرف شوید هزینه‌ای به شما عودت داده نمی‌شود و کل هزینه بلیط به عنوان جریمه از شما کسر می‌شود. گاهی ممکن است برخی شرکت‌های چارترکننده شرایطی برای کنسل کردن بلیط چارتری در نظر بگیرند. از این رو قبل از رزرو این بلیط‌ها قوانین و شرایط شرکت چارترکننده را به خوبی مطالعه کنید. اگر بلیط خود را از سایت های تیکت خریداری کرده اید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. تا در صورت امکان بلیط را برای شما کنسل و هزینه را به حساب شما واریز کنند. 

جریمه کنسل کردن پروازهای کلاس نرخی سپهران 

در حال حاضر شرکت هواپیمایی سپهران پروازهای خود را با کلاس اکونومی ارائه می‌دهد. به همین دلیل جریمه کنسل کردن کلاس‌های نرخی این ایرلاین چندان متغیر نیست و جریمه تنها به زمان باقی مانده به پرواز بستگی دارد. 

سوالات متداول 

اگر 2 ساعت به پرواز باقی مانده باشد جریمه کنسل کردن بلیط هواپیمای سپهران چقدر است؟

از 12 ساعت تا لحظه پرواز جریمه کنسل کردن بلیط هواپیمای سپهران معادل 75 درصد بهای بلیط است.

آیا می‌توانیم بلیط چارتری هواپیمای سپهران را کنسل کنیم؟

آیا جریمه پروازهای خارجی سپهران بیشتر از پروازهای داخلی است؟

یلدا غیرتییلدا غیرتی

سال‌ها پیش در سرزمین عجایب ذهنم دوباره متولد شدم. از آن تولدهایی که انگار یک دنیا جشن می‌گیرند و یک دنیا لبخند می‌زنند. گوشه‌ای از دنیای جدیدم کلمات و نوشته‌ها بودند و دقیقا همان گوشه‌ای بود که مجنون عاشق لیلی‌اش شد؛ حساب بقیه داستان با شما.


 

نظرات

مسیرهای پرطرفدار های تیکت

بلیط هواپیما مشهد تهران

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما مشهد کیش

بلیط هواپیما مشهد قشم