H100کپی
کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
رزرو بلیط هواپیما
tabestoonکپی
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
رزرو هتل
کنسلی بلیط هواپیما وارش

کنسلی بلیط هواپیما وارش

یلدا غیرتییلدا غیرتی
15 اسفند 1402

این ایرلاین برای کنسل کردن بلیط هواپیماهای خود قوانین و مقررات خاصی دارد. افرادی که اقدام به خرید بلیط هواپیما وارش کرده اند، بهتر است آگاه باشند برای کنسل کردن آن باید جریمه پرداخت کنند. جریمه کنسل کردن بلیط هواپیمای وارش به زمان باقی مانده به پرواز و کلاس پروازی بستگی دارد. لازم به ذکر است که شما تنها زمانی که بلیط سیستمی این ایرلاین را خریداری کرده باشید می‌توانید آن را کنسل کنید. بلیط‌های که به صورت چارتری خریداری شده اند در صورتی که زمان آنها نزدیک به پرواز باشد امکان کنسل کردن ندارند. در ادامه شما را با شرایط و جریمه کنسل کردن پروازهای وارش بیشتر آشنا می‌کنیم.

کنسل کردن پروازهای داخلی ایرلاین وارش

 اگر به هر دلیلی قصد کنسل کردن پرواز یا تغییر زمان سفر خود را دارید باید جریمه پرداخت کنید. اگر بلیط خود را از سایت های تیکت خریداری کرده اید برای کنسل کردن باید به بخش کنسل کردن و استرداد بلیط مراجعه و با وارد کردن اطلاعات لازم بلیط خود را کنسل کنید. با این کار بعد از کسر جریمه از بهای پرداخت شده باقی هزینه به حساب شما واریز می‌شود. 

کنسل کردن پروازهای خارجی ایرلاین وارش 

در صورتی که شما بلیط پرواز خارجی وارش را خریداری کرده اید نگران نباشید کنسل کردن بلیط‌های خارجی نیز مانند بلیط‌های داخلی به آسانی انجام می‌شود. برای این کار نیز لازم است که وارد بخش استرداد و کنسل کردن بلیط هواپیما سایت های تیکت شوید. برای کنسل کردن پروازهای خارجی نیز شما باید جریمه پرداخت کنید. پرداخت جریمه پروازهای خارجی نیز بستگی به زمان باقی مانده به پرواز و کلاس پروازی دارد. بعد از محاسبه جریمه و کسر آن، باقی هزینه شما به حسابتان عودت داده می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه بلیط در طی 72 ساعت به حساب شما واریز می‌شود. 

کنسل کردن بلیط سیستمی هواپیمای وارش

اگر بلیط شما از نوع سیستمی است به راحتی می‌توانید آن را کنسل کنید. ایرلاین وارش برای کنسل کردن بلیط‌ سیستمی جریمه دریافت می‌کند. هر چقدر زمان باقی مانده به پرواز کمتر باشد جریمه دریافتی نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل اگر قصد کنسل کردن بلیط را دارید بهتر است هرچه زودتر اقدامات لازم را انجام دهید. 

  • تمام بلیط‌های هواپیما وارش با کلاس نرخی متفاوت از هنگام صدور تا ۱۵ دقیقه بعد قابل‌استرداد هستند و مشمول جریمه نمی‌شوند.
  • استرداد بلیط هواپیما از ۱۵ دقیقه بعد از صدور بلیط هواپیما تا ۱۲ ظهر ۳ روز قبل از پرواز شامل ۳۰ درصد جریمه است.
  • کنسل کردن بلیط از ۱۲ ظهر ۳ روز قبل از پرواز تا ۱۲ ظهر ۱ روز قبل از پرواز شامل ۵۰ درصد جریمه می‌شود.
  • جریمه کنسل کردن بلیط از ۱۲ ظهر ۱ روز قبل از پرواز تا ۳ ساعت قبل از پرواز شامل ۷۰ درصد قیمت بلیط است.
  • جریمه کنسل کردن بلیط هواپیمای وارش از 3 ساعت قبل از پرواز تا بعد از پرواز 90 درصد قیمت بلیط است و No Show محسوب می‌شود.

کنسل کردن بلیط چارتری هواپیمای وارش 

اگر بلیط هواپیمای خود را از یکی از شرکت های چارترکننده خریداری کرده اید، برای کنسل کردن آن باید از قوانین آن شرکت پیروی کنید. برخی از شرکت های چارتر کننده ممکن است امکان لغو بلیط چارتری را برای مسافران خود فراهم کنند. لازم به ذکر است که بلیط های چارتری که نزدیک به پرواز به فروش می رسند غیر قابل استرداد هستند. این نوع بلیط ها به عنوان بلیط هواپیما لحظه آخری به فروش می رسند و فرصت کافی برای کنسل کردن انها وجود ندارد.

 به همین دلیل اگر شما یکی از این بلیط‌ها را خریداری کرده اید باید به شما بگوییم که نمی‌توانید آنها را کنسل کنید. در صورتی که از پرواز خود منصرف شوید کل هزینه بلیط به عنوان جریمه در نظر گرفته می‌شود و هزینه‌ای به شما عودت داده نمی‌شود. به همین دلیل اگر قصد خرید چنین بلیط‌های را دارید قبل از خرید حتماً به قوانین شرکت چارترکننده توجه کنید. چنانچه از سایت های تیکت خرید کرده اید برای کنسل کردن با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا کارشناسان پیگیری‌های لازم را برای شما انجام دهند و در صورت ممکن بلیط را برای شما کنسل کنند. 

سوالات متداول 

آیا می‌توانیم بعد از پرواز بلیط هواپیمای وارش را کنسل کنیم؟

بله در این شرایط بلیط شما No Show محسوب می‌شود و 10 درصد بهای بلیط به شما عودت داده می‌شود. 

آیا امکان کنسل کردن بلیط چارتری ایرلاین وارش وجود دارد؟

آیا اگر 30 ساعت بعد از رزور بلیط آن را کنسل کنیم مشمول جریمه خواهیم شد؟

یلدا غیرتییلدا غیرتی

سال‌ها پیش در سرزمین عجایب ذهنم دوباره متولد شدم. از آن تولدهایی که انگار یک دنیا جشن می‌گیرند و یک دنیا لبخند می‌زنند. گوشه‌ای از دنیای جدیدم کلمات و نوشته‌ها بودند و دقیقا همان گوشه‌ای بود که مجنون عاشق لیلی‌اش شد؛ حساب بقیه داستان با شما.


 

نظرات

مسیرهای پرطرفدار های تیکت

بلیط هواپیما مشهد تهران

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما مشهد کیش

بلیط هواپیما مشهد قشم